کیست کلیه 4 سانتی متر چگونه به این جلوگیری از رشد بزرگتر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از کیست های کلیه از رشد بزرگتر؟ به طور کلی کیست کلیه (خوش خیم) نیاز به برداشته شود تا زمانی که بیمار هیچ علامتی ندارد، اما پس از آن که کیست بزرگتر از 4 سانتی متر آن را برخی از علائم را و آسیب به کلیه ها و دیگر اندام، پس چگونه است جلوگیری از کیست های کلیه را از رو به رشد بزرگتر یک مشکل بزرگ برای کیست های کلیه بیمار است.

راه طبیعی برای مقابله با کیست کلیه

1. دکتر کیست با سوزن بلند قرار داده از طریق theskin، با استفاده از سونوگرافی برای راهنمایی سوراخ.

2. درن دکتر (آسپیراسیون) کیست و ممکن است پس از آن کیسه خالی با یک راه حل که حاوی الکل را پر کنید. این باعث می شود که بافت به سخت و شانس عود را کاهش می دهد. زخم پایین فضای درون کیست به نام اسکلروز.

3. در برخی موارد، کیست باز خواهد گشت و دوباره پر کردن با مایع. دکتر شما ممکن است عمل جراحی توصیه به حذف کیست. این برای کیست های ساده اما نه کیست پیچیده کار می کنند.

جدیدترین درمان کیست کلیه

چینی گیاهان دارویی پزشکی را یک راه جدید برای درمان کیست کلیه، که می تواند مشکل کلیه حل بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها و دیگر اندام. این نوع درمان می تواند برای هر دو کیست های ساده و پیچیده کار می کنند، توسط کاهش و مهار gorwth کیست کلیه، آن اثر زیادی در جلوگیری از کیست به رشد بزرگتر.

پس یک بار شما یافت قطعه Cyt، شما باید تشخیص بیشتر را به مطمئن شوید که آن را خوش خیم است یا نه، و سپس اقدامات مربوطه را. اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان کیست کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-support.org/kidney-cysts-treatment/4018.html





:: برچسب‌ها: درمان کیست کلیه، کلیه 4cm کیست، چگونه برای جلوگیری از کیست کلیه از رشد بزرگتر ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: